Saturday, August 23, 2008

Flower

ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္ကို သူပံုေလးေတြျပင္ေပးဖ္ို႕ေျပာခဲ့တယ္..။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ သူပံုေတြကိ္ုမျပင္ပဲနဲ႕ သူ႕အေၾကာင္းေရးထားတဲ့ ဒီ ဘေလာ့ဂ္ ေလးကို ပဲထပ္တစ္လဲလဲျပင္ျပင္ေရးေနခဲ့တယ္...။
တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ကသူကို မခ်စ္လို႕မဟုတ္ပါဘူးဗ်ာ...။
ကိုယ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ပံုကို ဘယ္္သူက မျပင္ခ်င္ပဲေနပါ့မလဲဗ်ာ...။
ကၽြန္ေတာ္လည္းျပင္ခ်င္တာေပါ့...။
ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္မျပင္ခဲ့ဘူး..။
ဘာလို႕လဲ သိလားေကာင္မေလး.............။
ငါကတစ္ကယ္ေတာ့ မင္းကို ျပင္ဆင္မႈမလုပ္ပဲနဲ႕ၾကည္႔ခ်င္ေနခဲ့လို႕ပါ ..ေကာင္မေလးရယ္...။

မင္းအတြက္..ငါေနာက္ထပ္ပန္းေလးတစ္ပြင့္လက္ေဆာင္ေပးခဲ့မယ္ေနာ္..။
မင္းႀကိဳက္ႏိုင္ပါေစ..။

No comments: